maanantai 19. marraskuuta 2012

Täällä taas

Vau, en ole kirjoittanut _pitkään_ aikaan. Kommenttimäärä yllätti minut aivan täysin, en uskonut että kukaan tätä lukee. :D

Kirjoittaminen on jäänyt monestakin syystä.
Ensimmäinen on tietysti se, että en halua mieheni tietävän blogista. Sattuneesta syystä hän viettää nykyään paljon aikaa kotona, kuten minäkin. On siis käytännössä mahdotonta kirjoittaa salaa.
Toinen syy on toinen blogini, jota päivittelen niin ahkerasti, että rehellisesti sanottuna kerkesin jo unohtaa tämän.
Kolmas syy on, että minulla ja miehellä menee nykyään oikein hyvin. Jotakin maagista tapahtui, ja en edes muista milloin viimeksi meillä olisi ollut riitaa tai mustasukkaisuusdraamaa. Seksikin luistaa, noh... paremmin. Loistavaa se ei ole edelleenkään, enkä minä vieläkään halua sitä yhtä paljon kuin mieheni.

Se yksi ikuisuusongelma on kyllä edelleen, ja istuu tiukassa. Nimittäin nautinnon puute, minun osaltani. Siitä on valehtelematta ainakin vuosi (enemmänkin?) kun olen orgasmin saanut, tai käynyt edes lähellä. Muutenkaan seksi ei ole sellaista nautinnollista ja kiihkeää niin kuin se ennen oli, silloin alkuaikoina. Nykyään seksi ei tunnu enää ollenkaan pahalta, päinvastoin se on ihan mukavaa. Sellaista mukavaa niinkuin vaahtokylvyssä istuminen tai hieronta. Mutta siitä puuttuu se kiihko, se syke joka tuntuu jokaisessa paikassa kun mies tulee lähemmäs.

Miehen seksitaidoissa ei ole mitään vikaa. Hän on hyvin varusteltu, ei tule milloin sattuu, on kekseliäs ja innostuu uusista jutuista. Välillä tuntuu, että minun lady partsini ovat jotenkin vialliset. Niinkuin niistä puuttuisi täysin se pinta joka ottaa vastaan mielihyvää ja saa koko vartalon värisemään. Ne ovat vain osia, lihaa, ihoa, tavallista. Olin jo kirjoittamassa, etten enää teeskentele sängyssä niin paljon, mutta en oikein itsekään enää erota mikä on teeskentelyä ja mikä on totta. Ehkä tämä on vain minun tapani nauttia seksistä? Parasta siinä on aina ollut se läheisyys ja suukot heti seksin jälkeen, halailu ja toisen hipsuttelu. Jyystöprosessi on ikään kuin se juoksulenkki joka pitää tehdä jotta pääsisi sitten lämpimään suihkuun.

Ilmiselvästi minulla on paljon opittavaa itsestäni.

Suihkuseksi on kyllä erittäin miellyttävää. Varsinkin se osa, kun mies painaa päätäni alas jotta ottaisin häneltä suihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti