keskiviikko 1. elokuuta 2012

Kaunista seksiä hakemassa

Tiedän, postasin juuri viisi minuuttia sitten. En halua tehdä kilometripostauksia, ja asiaa riittää. Jatketaan.

 Mainitsin ensimmäisen postauksen lopussa feikkaavani paljon. Tiedän, että se on typerää ja lapsellista, eikä siitä ole kuin haittaa. En kuitenkaan voi sille mitään. Vaikka tiedän seksihaluttomuuteni johtuvan mieheni työttömyyden aiheuttamasta stressistä ja paineista, loppupeleissä ongelma on pääni sisällä. Ja ennen kuin olen sen ratkaissut itse, en voi nauttia seksistä. Kuitenkin olen normaalisti äänekäs hyvän seksin aikana, joten jos olisin hiljaa.. Eikö se olisi vähän kuin isku kasvoja vasten? Voisin samantien sanoa että hei voisitko kiiruhtaa, mun pitää vielä tiskata ja pestä pyykkiä. Ai sää annatkin suuseksiä? Okei, no nopeasti sitten. Koita tällä kertaa saada tuntumaan jossain.

 
Olen lainannut lukemattomia määriä seksiä käsitteleviä kirjoja kirjastosta, toivoen, että siellä olisi joku taikakeino. En suostu uskomaan, että seksielämämme ei tästä parane ja on tuhoon tuomittu, koska meillä on joskus ollut se. Se nautinnollinen, voihkinnantäyteinen, rietas seksielämä, josta naapuritkin saivat kuulla. Ja se ei noin vain katoa ikuisiksi ajoiksi. Viimeisimpämä yrityksenä on ollut kirja nimeltään Seksiäly. Olen tehnyt sen sisältämiä "tehtäviä", ja ne ovatkin jo saaneet minut ymmärtämään itseäni ja käyttäytymistäni paremmin. Esimerkiksi oman seksuaalihistorian kirjoittaminen ja lukeminen oli silmiäavaava kokemus; en ymmärtänytkään, kuinka satutin itseäni ja vieläpä vapaaehtoisesti. Jo silloin hain hyväksyntää hankkiutumalla seksitilanteisiin vieraiden miesten kanssa, tavakseni on jäänyt toisen miellyttäminen eikä niinkään oman nautinnon hankkiminen.

  Viime seksi oli keskinkertaista. Mies oli vihjaillut jo useamman kerran, että haluaisi seksiä (kuten aina). Kun hän oli tietokoneella, menin itse suihkuun. Ajattelin nimittäin, että noh, pakko kai se on panna, sama kai käydä suihkussa ensin. Heti suihkusta astuttuani mies kävi kimppuun ja selätti sängylle. Olimme poikittain sängyssä, ja jo se paransi hommia. Olen niin sataprosenttisen kyllästynyt lähetyssaarnaajaan sängyssä pää tyynyllä, että jo pelkkä ajatuskin saa minut kuivemmaksi kuin puoli vuotta vanha ruisleipä.
 
  Pidän siitä, että mies on kontrollissa, joten eilinen asento oli hyvä senkin puolesta. Minä olin selälläni, ja mies oli polvillansa. Lisäksi hän tukisti minua, mistä pidän aina. Myös pieni läpsäys kasvoille sytytti. (Kyllä, pidän rajuista otteista sängyssä. En kuitenkaan siitä "oikeasta" S&M:stä. Ei olla kokeiltu, mutta ajatus ei sytytä. Käsiraudat, nam. Tukistus, very nam. Läpsyt, nam.)
 
  Seksi kesti sen tavallisen 10-15min, ja tälläkin kertaa välissä ehti tulla se no tule jo, ei tässä koko päivää jaksa makoilla. Olen viime aikoina kuitenkin keskittynyt tuon äänen häätämiseen päästäni. Samoin kaikki täysin asiaankuulumattomat ajatukset ovat saaneet poistumiskehotuksen. Vaikeaahan se on, mutta ensimmäinen askeleeni kohti parempaa seksiä. Seksi on nyt, siinä hetkessä, siispä minunkin täytyy olla.


  Pidin myös suihkuseksistä muutama päivä sitten, mutta sekin päättyi sänkyyn miehen aloitteesta. Suihkusta astuttuani haluni valuivat veden mukana viemäriaukosta alas.


 Yksi erityisen kiihottava seksiakti meillä oli muutama viikko sitten. Olimme käyneet seksikaupassa ostoksilla, ja mukaan tarttui suuri pinkki värisevä dildo. Se oli paljon suurempi kuin mieheni vastine, ja sattuikin melkoisesti. Suurimman nautinnon sain siitä, kun mieheni laittoi minut nuolemaan sitä, imemään sitä ja liittyi itsekin toimeen. En tiedä miksi, mutta se näky kiihotti minua, ja seksi tuntui hyvältä.

Olen lainannut kirjastosta seksiasentokirjan, ja olenkin spotannut sieltä muutaman erityisen näpsäkän näköisen asennon. Yhtä niistä koitimmekin jo, mutta mies sanoi kesken kaiken sen olevan mahdoton, joten siirryimme tavalliseen doggyyn. Ehkä minua jo seuraavalla kerralla onnistaa.

2 kommenttia:

  1. Voi hyvänen aika ! Löysin sattumalta sun blogin ja vvoin sanoa että musta tuli vakituinen lukija heti! Aivan samat ongelmat meijän parisuheessa seksin kanssa!

    VastaaPoista
  2. mukavaa, että löysit blogin! kommentoi vastaisuudessakin, jos on vaikka jotain vinkkejä jakaa tännekin päin :D

    VastaaPoista